2009. február 15., vasárnap

Második minialbum

Elkészült a második minialbum is. Egy valamit megfogadtam: anyaggal bevonva soha többet...

Egyrészt nem ragad. Vagy nehezen. pedig már vontam be cipősdobozt jó kis mintás anyaggal, azzal nem volt ilyen problémám. (Valamit elvittem benne az iskolába, és élelmes tanítónéni rögtön lecsapott rá, hogy dejólnézki, ugye nekiadom. Persze, hogy nekiadtam.:-))

A másik, hogy a sarkokkal nem tudtam mit kezdeni. Biztosan van erre is egy jól bevált módszer, én nem jöttem rá, hogy mi az. Ha nem vágom ki az anyagot, akkor vastag, ha kivágom, akkor pedig csúnya. Végül háromszög alakú öntapi matricát vágtam, és azzal "csomagoltam" be a sarkokat, bár nem tudom, ez mennyire lesz tartós.

Az ablak sem volt túl könnyű, bár látványos, az igaz. Bár meg kell, hogy mondja, én a felső részre terveztem, csak ragasztás után jöttem rá, hogy fordítva ragasztottam a kartonra. Már nem cibáltam le, így maradt. Ez is elbírt volna még egy kis díszítést, de kiakasztott, hogy nincs igazán jó ragacsom, és hozzávalóm. Így kapott egy kis horgolt virágot, a közepén körömlakkal festett milton kapoccsal odafogva. A lakkozós ötletet itt olvastam, (Mesi) köszi érte.

Az elő és hátlap itt is 1 mm-es karton. A lapok feket e fotokartonból készültek. A hátát is bevontam anyaggal. Az ablakra pedig egy spirálozáshoz használt átlátszó lapból kivágott darabot ragasztottam.

Többi fotó:

A belseje nem lett túl szép, öntapadós matricával ragasztottam le. Nem tudom, mivel lehetett volna, mert ez így egyáltalán nem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése