2009. február 22., vasárnap

Digiscrap 8 évesen

A fiamnak megteszett, hogy így "díszítem" a képeit, kitalálta, hogy ő is szeretne egyet csinálni.
Kiválasztotta a képet, (természetesen vonatost), hogy ő is rajta legyen rámontíroztam az ő képét is.
Ezek után kiválasztotta a készletet, azon belül a hátteret, a képkeretet, és a kiegészítőket. Még annyit csináltam, hogy a képet beleraktam a keretbe, hogy ne mozduljon el neki, onnantól kezdve az övé volt a gép, és kidíszíthette a saját digioldalát. Aztán adott neki egy címet, és egy évszámot, ebben segítettem, de ő választotta ki a betűtípust, és a színeket is.

Meg kell mondjam, nem is rosszul :-)


A készlet, amiből választott:
(Szunyó Esős ősz, nekem is nagyon tetszik, a vidám színei miatt)

A kép, amit készített belőle:
(nem nagyítható)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése