2009. február 15., vasárnap

Első minialbumom

Ez lenne az első próbálkozásom.




Ilyen, ha kinyitom. Még üres...

Az az igazság, hogy annyira jó kis albumokat láttam itt a scrapblogokban nézelődve, hogy úgy érzem, ez az enyém nem annyira nagy szám...De azért elmegy...

Nem sok mindenem van még itthon, mert eddig csak digi oldalakat készítettem, de mostanában kedvet kaptam a hagyományoshoz is, főleg a minialbumokhoz.
Ezt a "G" betűt 1 mm-es kartonból vágtam ki, és hobbiművészes scrap papírral fedtem. Kontúrmatricával, és üvegfesték kontúrral díszítettem. A figurák a canon nyomtatható oldaláról vannak, kicsinyítve, és 1 mm-es kartonra ragasztva, körbevágva, és bevonva matt átlátszó öntepedó fóliával. Az albumlapok fotokartonból készültek, csak későn jöttem rá, hogy a müllerben árulnak színes fotokartonokat is, így, ha már megvettem a feketét, ebből vágtam ki az oldalakat.

Függönykarikával fogtam össze.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése