2013. április 3., szerda

Új gép - új fotosuli

Már nagyon régen szerettem volna egy komolyabb gépet, és nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e (megengedhetem-e magamnak) de végül kapóra jött a Médiamarkt 0%-os hitelakciója, gyorsan döntöttem, (1 órát sorban álltam) és így végül az enyém lehetett!

Eddig is nagyon szerettem fotózni a kis kompakt gépemmel, próbálgattam a különféle beállításokat, és hogy mit tudok kihozni belőle, de lassacskán arra jutottam, hogy kinőttem a kompaktot, és valami komolyabbra vágyom.

Egyelőre nem bántam meg, hogy megvettem :-))


Mivel ez teljesen más kategória, mint a régebbi gépem, ezért rengeteget kell még tanulnom, hogy megfelelően tudjam kezelni.

Találtam egy nagyon hasznos oldalt, ahol kipróbálhatom, hogy milyen beállítással milyen képet készítenék. Nagyon jó, rengeteg interaktív anyag van fent a fotózásról, érdemes végigböngészni. Én rengeteget tanultam belőle.

Ide katt:

 www.photogyulai.hu/fotobetyar/

 Azért a régi gépet sem süllyesztem a szekrény mélyére, továbbra is használni fogom, hiszen a kis kompaktnak is megvannak az előnyei, ráadásul a Nikonnal még sokat kell gyakorolnom. Mindenesetre teljesen más érzés ezzel kattintani, és a kép minőségén is meglátszik, hogy teljesen más kategória.

(Ja, és ennyit a Canon-Nikon ellentétről, nem is értem igazán, nekem mindkettő bejött)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése