2010. július 30., péntek

Font-os bejegyzés

Kicsit oka van annak, hogy én az utóbbi időben nem túl sokat foglalkoztam a scrap-dolgokkal, emellett nyilván bloggal sem.
Röviden csak annyi, hogy a munkahelyi gépemet -felsőbb utasításra- teljesen lebutították, rákapcsolták a hálózatra, és ettől annyira belassult, hogy képtelenség rajta nyugodtan dolgozni, mindezt egy olyan vezetőség találta ki, akinek fingja sincs, hogy miről szól a munkaköröm, és milyen feltételek kellenek hozzá. Lényeg, hogy a munkakörömet el tudom látni, de amit eddig mondjuk fél óra alatt megszerkesztettem, arra ezután kb. másfél órát kell szánnom, amiből fél óra a tényleges munka, 1 óra pedig a homokóra bámulása :-(( Ráadásul a nyomtatóval is szenvedek, mert "túl nagy a file" és már egy árnyékolást se rakok rá emiatt, az átlátszóságról, meg egyéb effektekről már nem is beszélek.)Szóval, az, mint eddig, hogy esetleg maradjak szkreppelni, vagy freebiet készíteni, az szóba sem jöhet. Ja, és a programomat is lecserélték egy -igaz- újabb verzióra, de én jobban szerettem a régit, meg ügyesebben is kezeltem.
Itthon meg... jóval kisebb a gépem, kicsit régebbi verzió a program, de ez eddig is lassú volt. (bár, most, a munkahelyihez képest- maga a turbómen)

De azt azért nem mondom, hogy sosem fogok már szkreppelni - de most valahogy körülményesebb az egész.

És hogy a bejegyzés címére is utaljak: a munkahelyi gépemről eltüntették az összes extra fontot, -mondván, hogy úgyse lesz rá szükség- az alapokon kívül van pl. Forte, Bauhaus, meg még egy, ami majdnem olyan, mint a Forte, és passz. Se egy kézírás, se egy díszbetű, semmi. Az a lényege az egésznek, hogy most már nem kell kreatívnak lennem, merthogy legyen egységes a kép. Mármint országosan.
Pedig én szerettem kreatív lenni, de ez senkit sem érdekel. Most lapos vagyok, a munkám kevesebb (de idegesítőbb) a fizetésem ugyanannyi, végtére is, örüljek, hogy van hova bejárnom. Mondjuk, örülök is, amellett, hogy sok marhaság történik körülöttem, de legalább van min röhögni.

Na, ezt most jólesett kiírni :-)))

Pedig annyi, de annyi jobbnál jobb betűtípus van a neten. Igaz, linkeltem már betűtípusos weboldalt, de most egyben iderakom, ami nálam a kedvencekben van.
Biztos vagyok benne, hogy régebbi scrap-eseknek semmi újat nem mondok ezzel, de hátha idetéved valaki, aki még nem ismeri...

scrap-es
dafont.com
fontspace.com
urbanfonts.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése