2010. március 19., péntek

Nagy semmi

Eléggé hanyagolom most a screppelést, valahogy semmi ötletem. Összeraktam egy képet a scrapbook.hu magazin kihívására, persze, tudom én, hogy sosem leszek azon a szinten, mint akik ki vannak választva szavazásra, sőt, nagyon is messze vagyok tőlük.... de azért küldözgetem rendületlenül :-))

Mostanában falmatricát készítettem. Vagyis dehogyis matrica! Készítek egy sablont, ami rá lehet festeni a falra különböző motívumokat. A munkatársaim körében sikere volt. Itthonra is szeretnék, csak még keresem a mintát. Ezt a legnehezebb kiválasztani.

Egyébként meg van elég sok fotóm a fiam szülinapi bulijáról, jó lenne most már egy albumba összerakni az egészet.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket csinálsz, csak mostanába tényleg eltüntél:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-))
    Nálam mindig egy kicsit hullámzik az alkotó kedv, hol tele vagyok ötlettel, tervvel, hol meg semmi. Vagy ezt hívják válságnak???
    Most kicsit összejöttek a dolgok a mindennapokban, de majd igyekszem összeszedni magam, és jövök.

    VálaszTörlés