2009. december 18., péntek

Naptár 2010 nyári hónapok

Készen vannak a nyári lapok is. Érdekes, hogy az ősz és a tél viszonylag könnyen összeállt, a tavasz már nehezebben, de a nyárral kicsit kínlódtam. Vagy nem volt igazán jó nyári készletem, nem tudom.... most meg hiába is keresnék, a legtöbb nyári nem elérhető, különben is, a karácsonnyal van minden tele. Ha már ennek van most a szezonja....

Június. Ez tetszik, icka 100%nyár készletéből
Július. Na, ezt valahogy "nyáriasabbnak szerettem volna, színben és stílusban is, de nem jött össze. Végül janka és sabbee friends forever készletét használtam fel.
Augusztus. Ez úgy önmagában tetszik, (szintén icka_100/nyár) de ide is valami tüzes nyárit szerettem volna. Olyan augusztusit. Ez meg olyan víz alatti lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése