2009. október 20., kedd

Újraitt >>>

Volt egy kis baj a számítógépemmel, végül újra kellett telepíteni az egészet. Persze, aki javította, elfelejtette menteni az internetes kedvenceket. Azt mondta, hogy nem mondtuk, hogy van....

Mondjuk, szerintem az mindenkinek van, aki netezik, másrészt meg azt mondtuk, hogy mindent mentsen le, ami rajta van. Ehhez képest a gép a szerkesztő programom (és sok más program) nélkül került vissza.
Annyit a pasi mentségére, hogy a szerkesztőt letöltötte nekem valahogyan, valahonnan, ráadásul feltelepített egy photoshopot is. Ami eddig nem volt. Meg a fotóim is megvannak. (igaz, azokat mindig mentem cd-re, meg a fényképezőben is tárolom egy ideig) Meg a scrap freebiek is. Úgyhogy a kedvencek elvesztése meg van bocsátva.

De, most kezdhetem előről a gyűjtögetést.

Még jó, hogy egy párat ide linkeltem a blogomra, most ennek nagy hasznát veszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése