2009. május 3., vasárnap

Az Első


Kovaxka és Janka is játszani hívott. A játék lényege az, hogy:

1. Mutatsd meg az elsőként készült alkotásodat.
2. Írj pár sort a scraphez fűződő érzéseidről, gondolataidról, mióta csinálod, stb.
3. Add tovább a játékot az általad kiválasztott 5 embernek, és hagyj erről megjegyzést a blogjukban.
Tehát lássuk:
1. Erről már írtam egy nem is olyan régi bejegyzésemben, hogy én mindig is szerettem kidíszíteni a fotoalbumokat, dátumot, kommenteket írni a képek mellé. Minialbumot is készítettem. Ilyesmiket:
(ovis albumból)

De hogy mióta tudom, hogy mi az a scrapbook? És hogy találtam rá? Gondolkodtam, gondolkodtam... aztán valahogy beugrott.
Volt ez a kreatív blogger díj. Biztosan emlékeztek rá. Nos, mivel a jelöltek belinkelték egymást, így könnyű volt megnézni, kik is kaptak kreatív díjat. Egyszer csak úgy nézegettem a blogokat, (mármint a kreatív díjasokat) és így jutottam el Gigi blogjára, és onnan tovább még sok-sok scrapblogra. Valamint itt találtam egy linket a scrapbook.hu-ra, és az éppen akkoriban induló scrapbookozz velünk magazinra. Miután megállapítottam, hogy ilyet én is szeretnék, letöltöttem az első freebie-met, ezt:
És "összedobáltam" belőle az első oldalamat, amihez még egy normális képet sem kerestem, csak beillesztettem az elsőt, ami a kezembe akadt. Íme, itt az első scrap-oldalam:


2. Mint az előzőekből kiderült, csak nemrég találtam rá erre a hobbira. Mióta is indult el a scrapbookozz velünk magazinja? Na, kb. a 3-ik számnál kapcsolódtam be. Az egészben azt szeretem a legjobban, hogy a scrap segítségével egy szép körítést kap a fotó, és vissza lehet adni általa az akkor megélt élményeket. Mindezt a színvilág, a kommentek, a formák és az elrendezés segítségével. Persze, ehhez kellenek a kiváló designerek munkái is. Egyszerűen szeretem, hogy jó ránézni, jó kézbevenni, és mi tagadás, azt is szeretem, hogy ha valakinek megmutatom, azt mondja, hogy:-hű, de klassz!, meg: -de jó! meg: -te ilyet is tudsz? :-))
Szeretnék egyszer én is olyan klassz freebie-ket készíteni, amiből majd (reményeim szerint) ti szebbnél szebb oldalakat készítettek majd :-)) (de ez még kicsit arrébb van)

3. Aki ismer, és aki küldött már nekem ilyen továbbküldős díjat, az tudja, hogy én vagyok mindig az az ember, aki nem tudja kinek továbbküldeni. Egyrészt azért, mert akinek küldeném, az már rég megkapta mástól, másrészt azért, mert nem olvasok annyira sok blogot. Tehát bocs, denem küldöm tovább. :-))
Azért, (hogy ne legyen senkinek hiányérzete) felsorolom azokat a blogolókat, akiknek küldeném, ha tőlem indult volna (de őket már rég felkérte valaki más): Kolibri, Szunyó, Gigi, Mesi (ő most nem blogol), Rainbow

1 megjegyzés:

  1. De jó volt olvasni, köszi, hogy játszottál! Én sem szkreppelek ám régebben, de hamar addiktívvá válik! :)

    VálaszTörlés