2009. április 23., csütörtök

Újraitt

Sokáig nem jártam itt, és lám csak, micsoda kellemes meglepetés fogad!!!

Először is, Ányi, köszi a kommenteket!

Másodszor pedig: Háromszoros üdv az új olvasóimnak!

Mostanában kevés a szabadidőm. A munkahelyen is elég sok időt töltök a monitor bámulásával, és emellett elkezdtem egy tanfolyamot, amir elmegy a szabadidőm nagy része, de cserébe profin (vagy legalábbis majdnem profin :-))) fogok tudni szerkeszteni különféle vektorgrafikus ábrákat. És igen... a scrap-hez valókat is. Nagyon remélem, hogy így lesz. Én minden, tőlem telhetőt megteszek.
Ez viszont azzal jár, hogy az utóbbi időben elég sokszor estére elfáradt a szemem, és már csak hunyorogtam. Így az itthoni ép használata a minimumra csökkent.

Közben elkészültem a buli-minialbummal is, (digitális formátum) a héten át is adom a vendégeinknek, olyan buliemlékként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése