2009. március 22., vasárnap

SV kihívásra

Van egy játék a http://www.scrapbook.hu/ oldalon, ahol az újságból letölthető készletből kell készíteni valamit, és később a legjobbakra szavazni lehet, és nyeremény is van.

Persze, tisztában vagyok vele, hogy az én oldalaim meg sem közelítik a kiválasztottakat, (azok tényleg klasszak) de már most tudom, vele, hogy ez a fodros-habos-indás díszítés nem az én stílusom. Persze, tetszik, ha más csinálja, de én valószínűleg sosem fogok ilyet készíteni. Egyszerűen ez nem én vagyok, na. Jobban szeretem az egyszerű, áttekinthető oldalakat.

Azért az utóbbi időben beküldtem én is a scrap-jeimet, és pozitív visszajelzést kaptam, ami szinte "szárnyakat adott". Annyira jól tud esni egy-egy hozzászólás, ami jelzi, hogy másnak is tetszik, amit csinálok.

A mostani készlet annyira jó, hogy tegnap, hirtelen felindulásból 3 képet is készítettem. Egyet a kihívásra, egyet magamnak, a harmadikat pedig azért, mert közben rájöttem, hogy az elsőből lehet sokkal jobbat is csinálni. :-)


Az első kettő már látható a scrabbook.hu galáriájában itt, a harmadik pedig ez:

Mondjuk, a másik kettő szerintem lényegesen jobb lett, de itt meg az volt a cél, hogy minnél több képet meg tudjak jeleníteni.


Ugye, milyen jók a színei?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése